Senest gennemgået: Odense den, 23-02-2024
Kære kunder
Vi har opdateret vores Persondatapolitik for at afspejle EU-Persondataforordning (GDPR), med start den, 25-5-2018.
Det er vigtigt at du forstår, hvordan vi håndterer dine personlige data.
KEEN Miljø & Energirådgivning ApS Persondataforordning (GDPR)
Disse oplysninger er til alle vores erhvervskunder og privatkunder.
I skal intet gøre, dette er blot til oplysning om hvordan KEEN Miljø & Energirådgivning ApS opbevarer Jeres oplysninger.
Lovgivning:
Vi overholder gældende lovgivning vedrørende Persondataforordning (GDPR)
Vi opbevarer vores regnskaber i overensstemmelse med Dansk lovgivning.
Data:
Vi har vores kunders oplysninger opbevaret i OneDrive / Office 365. De opbevares så længe det er nødvendigt.
Kun vores medarbejdere kan tilgå disse oplysninger.
Data formål:
Her samler vi de oplysninger der bruges til at udfører de reporter vi lave for vores kunder. Og som er relevante for at kunne udføre dette arbejde.
Regnskab System:
KEEN Miljø & Energirådgivning ApS Anvender ”ERP Systemer”
Her opbevarer vi efter lovgivningen, debitor og kreditor´s:
- CVR. Nr. / P. Nummer
- Kundenummer (Firma / kunde TLF. NR.)
- Firmanavn
- Kunde navn
- Adresse
- Kontaktperson
- Att.: TLF.
- E-mail
- EAN NR. for faktura.
Alle udskrevne bilag opbevares i aflåst arkiv rum, når de ikke bruges, og i vores ERP-Systemer som kræver medarbejder login.
Bogholder og Revisor:
KEEN Miljø & Energirådgivning ApS bruger en bogholder og revisor, som begge har underskrive en databehandler aftale med os.
KEEN Miljø & Energirådgivning ApS Medarbejder:
Alle medarbejdere i KEEN Miljø & Energirådgivning ApS skal altid overholde alle gældende lovgivninger både nuværende og kommende. Alle medarbejdere skal underskrive en databehandler aftale.
Vi glæder os til forsæt at kunne hjælpe Jer alle med de opgaver I stiller os.
Med venlig hilsen
KEEN Miljø & Energirådgivning ApS Kontor
Keen Nielsen
Havnegade 29 • 5000 Odense C
TLF. 40 34 66 67
keen@keen.dk